niedziela, 19 lutego 2012

wyróżnienie

Wyróżnienie dostałam od  Agaty
według instrukcji mam napisać o sobie kilka rzeczy,
 spróbuję, choć to jest bardzo trudne:)
 Jaka jestem?

1.Jestem optymistką i to raczej wielką niż małą.
2. Kocham lato.
3. Jestem uzależniona od kawy i netu.
4. Mam dwie pasje kartkowanie i ogród, która większa, nie wiem.
5. Lubię czytać, choć na to najczęściej niestety nie mam czasu.
6.Nie znoszę jak mi ktoś narzuca swoje zdanie.
7. Kocham życie takie, jakie jest -jestem szczęśliwa.

Dziękuję Ci Agatko

Wyróżnienie przesyłam dalej do:
Gosi
żony
agapy

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:)To dla mnie wyraz wielkiego uznania na który tak nawiasem mówiąc nie zasługuję. Niesamowicie się cieszę i postanawiam jeszcze wytrwalej pracować- oczywiście podpatrując moje bardziej zdolne koleżanki he,he:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej u Ciebie faktycznie to działa!!!

    OdpowiedzUsuń