środa, 14 listopada 2012

box - olbrzym







To jeden z moich pierwszych boxsów- eksplodujących pudełek, prawdziwy olbrzym 14 na 14 cm,
zrobiony według wytycznych mamy pewnej ślicznej małej dziewczynki:
dużo tłoczonego papieru, troszkę różu, dużo motyli, piór i wózeczek,
nawet nie myślałam, że tak łatwo go ( wózek) zrobić:)
w odróżnieniu do pudełka bo sporo pracy mnie kosztowało!!!

Mam małe pytanie do dziewczyn, które mają maszynki,
Jak się nazywa tworzywo, z którego docina się płytki zastępcze do np. BS
i ewentualnie gdzie można coś takiego kupić ?
Będę wdzięczna za podpowiedzi, bo wisi nade mną konieczność kupienia nowych płytek
a oryginały są takie drogie, że szkoda gadać!!!

16 komentarzy:

  1. Nie dość ,że ładne to pudełeczko
    to i z prezentami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście olbrzym! Z pudełkiem jest sporo pracy, ale efekt niezły, prawda? Zaskoczyłaś mnie wózeczkiem, oglądałam już podobne wiele razy, ale wydaje mi się bardzo skomplikowany! Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło,wózeczek rewelacja :-)Moje pierwsze pudełko też było tej wielkości :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeśli chodzi o płytki, to na pewno był taki wątek na forum... poszukałam i znalazłam, o tutaj: http://scrappassion.pl/viewtopic.php?f=8&t=2722&p=519961&hilit=poliw%C4%99glan#p519961 ale warto przejrzeć więcej stron

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy olbrzym ale jaki zgrabny i uroczy:)) gdybym była troszkę mniejsza to pewnie też bym chciała w takim pojeździć! niestety nawet w ćwiartkach bym się nie zmieściła:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny box , a co do płytek to chyba mam ten sam problem :)) jedna płytka mi pękła :( Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko, wózeczek jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! nie mogę się napatrzeć, wspaniałe pudełko, cudny wózek

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne! I jakoś ciężko mi uwierzyć, że przy takim wózku nie ma wiele pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tu dużo mówić... jest boski....

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, życzę Ci z całego serca, aby Twoją pracę doceniano:))) wiesz o co mi chodzi :)... piękny efekt, ja bym spasowała chyba:) buźka!!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne to Twoje pudło :) i jak ślicznie wykonane.. ja się jeszcze nie podejmuję zrobić boxa, ale podglądam z zachwytem!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne to pudełko Goju ... ale wózeczek mnie po prostu zniewolił ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Przepiękna praca, idealnie dopracowana w każdym szczególe:) po prostu zachwycająca. I jakoś trudno mi uwierzyć,że to jedno z pierwszych pudełek:-) Wózek rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne pudełko :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń