czwartek, 15 września 2016

kartka ślubna w pudełeczku











  Witajcie,
dziś chciałabym Wam pokazać inspirację dla Artimeno,
kartkę ślubną w pudełeczku.
Wykonałam ją w całości na papierze wizytówkowym o fakturze lnu,
odrobinę papieru perłowego aby dodać elegancji kartce.
Kwadraty wycięłam moim nowym nabytkiem kwadrat z kropeczkami,
 a dopełnieniem całości jest piękna serweteczka którą uwielbiam.
Kwiaty zrobiłam z pianki -foamiranu... mojej ostatniej słabości :)

Bo przecież kobieta musi mieć słabości...


 

7 komentarzy:

  1. Cóż mogę rzec...czarujesz delikatnością, elegancją i teraz jeszcze te kwiaty. Przepiękna praca!!Pozdrawiam Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i delikatna! Kwiatuszki są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet, bardzo delikatny a zarazem elegancki.
    Kwiatki śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń